Ok Girls! Hockey Time!

Where girls can prove they know it all!
 
HomePortalFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 NHL SCHEDULE RELEASED!!!!

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Janssen'sIce-Danni

avatar

Number of posts : 277
Age : 28
Localisation : Janssen's BedrooM!!!!!
Favorite team : NEW JERSEY DEVILS
Registration date : 2007-04-08

PostSubject: Hairspray!!!   Tue Jul 31, 2007 1:22 pm

My family was going to go see that! it looks pretty good! hopefully before school starts i'll be able to go see it!!

_________________
Zach Parise - New Jersey Devils
Back to top Go down
View user profile
Jamie

avatar

Number of posts : 394
Age : 24
Localisation : SAN JOSE!!!! WOOT WOOT!!!
Favorite team : I can't really decide anymore, I love everyone (except the Wings and Oilers) right now
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: NHL SCHEDULE RELEASED!!!!   Tue Jul 31, 2007 10:51 pm

OMG IT IS SOOOOOOOOOO GOOD!!!!!! I never thought I'd like Zac Efron but he's totally hot in Hairspray. drunken
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/thorntonsbabe19
skijunkie1124

avatar

Number of posts : 159
Age : 24
Localisation : Sunnyvale, CA
Favorite team : San Jose Sharks baby!
Registration date : 2007-04-07

PostSubject: Re: NHL SCHEDULE RELEASED!!!!   Wed Aug 01, 2007 3:40 am

hairspray looks good but zac efron.. ew

my sister's going to the same college as him. when she told me that i was about to laugh my ass off. she's also going to school with lil' romeo. well he's not little anymore but you get my drift Very Happy
Back to top Go down
View user profile
sweetcharade

avatar

Number of posts : 66
Age : 28
Localisation : Buffalo, NY
Favorite team : #1 Favorite: Sabres / #2 Favorite: Flames
Registration date : 2007-05-26

PostSubject: Re: NHL SCHEDULE RELEASED!!!!   Wed Aug 01, 2007 10:34 am

haha i kinda wanna see hairspray... but idk . haha i think my mom wants to go see the HP5 movie @ IMAX so we'll see if that ever happens. never seen a movie there so itd be cool Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mysweetcharade
MiszLida

avatar

Number of posts : 311
Age : 26
Localisation : THAT'S MONTREAL BABY LOLL !!!
Favorite team : Montreal Canadiens
Registration date : 2007-04-10

PostSubject: Re: NHL SCHEDULE RELEASED!!!!   Wed Aug 01, 2007 3:46 pm

Yeah Zac Efron are too hot in Hairspray Wink loll your sister are a lucky girl tongue I imagined everybody talk with them loll
Back to top Go down
View user profile
Jamie

avatar

Number of posts : 394
Age : 24
Localisation : SAN JOSE!!!! WOOT WOOT!!!
Favorite team : I can't really decide anymore, I love everyone (except the Wings and Oilers) right now
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Wow...   Wed Aug 01, 2007 10:50 pm

Dang ur sister is lucky. Where does she go to school?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/thorntonsbabe19
Sponsored content




PostSubject: Re: NHL SCHEDULE RELEASED!!!!   

Back to top Go down
 
NHL SCHEDULE RELEASED!!!!
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» 2012-2013 WCC Schedule Released
» Vaughan S.S. Sr. Basketball 2014-2015 Schedule Released
» Nabokov released by SKA contract, now a free agent
» Notre Dame (Ajax) Invitational Schedule and Results
» Xavier Senior Rimrocker: Groups & Schedule

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Ok Girls! Hockey Time! :: Forums :: Teams-
Jump to: